.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزش در طرح نظام سلامت گنجانده شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر گنجاندن ورزش در طرح جامع سلامت استان تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی ظهر شنبه در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان، با تأکید بر اینکه طرح جامع سلامت باید در فضای هر ۹ کارگروه استان بیان شود، افزود: لازم است که تمام سازمان‌های این جلسه نظر خود را راجع به سوالات این طرح به صورت عالمانه و با علاقمندی ارائه کنند، چرا که سلامت یکی از اساسی‌ترین نیاز بشر در تمام ادوار تاریخ و دوران زندگی است و ما هم باید به این امر موثر و ضروری قدم بگذاریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه بیماریهای قبلی، فشار خون و دیابت جزء بیماری های رایج بوده و با بیان اینکه سن ورود به این بیماری ها کاهش یافته، بر اولویت دهی به این موضوع در طرح جامع سلامت استان تأکید کرد.

وی یکی از دغدغه‌های مهم در این زمینه را امر آموزش برشمرد و افزود: ضمن اینکه شبکه سراسری سیما، شبکه مستقلی به نام سلامت دارد، باید پیرامون گسترش آموزش در طبقات مختلف سنی و حوزه‌های مختلف جغرافیایی تلاش گردد، چرا که شیوه بیماری‌ها با توجه به سن و حوزه جغرافیایی متفاوت است.

یونسی توجه به امر سلامت در رابطه با مشاغل و حرف در این طرح نیز تأکید کرد و افزود: همه مشاغل برخی ملاحظات را باید رعایت کنند تا در اثر آن ملاحظات به بیماری ناشی از آن شغل مبتلا نشوند.

وی با بیان اینکه تغدیه نامناسب موجب آسیب خواهد شد، گفت: برخی از اقلامی که در صداو سیما و تابلوهای شهری تبلیغ می‌شود، برای سلامت جامع مضر هستند، از این رو لازم است این طرح به این امر نیز توجه کرده و ملاحظات تبلیغاتی را درنظر بگیرند و اقلامی که تبلیغی باید گواهی لازم را از دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

یونسی با اشاره به اینکه ما متولی جان مردم و موطف به حفظ سلامت آنها هستیم، یادآور شد: دولت نیز برنامه‌ریزی جامعی را برای افزایش سلامت با کاهش هزینه درمان مردم انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش نیز باید در طرح نظام سلامت گنجانده شود، افزود: در این امر، سازمان ورزش و جوانان و آموزش و پرورش نیز می‌توانند کمک کار باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.